شما اینجا هستید
اجتماعی » تکذیب درگیری و تشنج در بازی فوتبال تیم های خرم آباد و سقز

پس از جنجال آفرینی یکی از مربیان تیم فوتبال خرم آباد، ۳ فرد مسئول و همچنین تماشاچیان در گفتگو با خبرنگاران هرگونه درگیری و تشنج در بازی تیم های فوتبال سقز و خرم آباد را تکذیب نمودند

به گزارش سقزرووداو؛ مصاحبه ای در برخی از رسانه ها به نقل از فردی بنام چنگیز اسماعیلی که خود سرمربی تیم طلایی پوشان خرم آباد معرفی نموده، منتشر شده که مدعی تهدید، درگیری و تیراندازی در بازی این تیم با تیم فوتبال نوجوانان شهرداری سقز شده که تمامی پیگیری های میدانی، حاکی از واقعیت نداشتن این ادعا دارد.

تیراندازی به بازیکنان تیم فوتبال خرم‌آباد کذب است/مصدومیت دو بازیکن خرم‌آبادی حین بازی بوده است

رئیس اداره ورزش و جوانان سقز خبر تیراندازی هواداران تیم فوتبال سقز به بازیکنان تیم خرم‌آباد را تکذیب کرد و این شایعات را غیراخلاقی و به دور از واقعیت اعلام نمود.

فرزاد خاکی اظهار داشت: در حالیکه ساعت ۱۳ و ۳۰ دیروز جمعه زمان برگزاری بازی بین دو تیم سقز و خرم‌آباد برنامه‌ریزی شده بود، تیم خرم آباد بدون بازیکن ذخیره، ساعت ۱۳ به این شهرستان رسیدند.

وی تصریح کرد: در جریان بازی بر اثر برخوردهای عادی فوتبالی، دو بازیکن تیم خرم‌آباد از ناحیه سر و صورت زخمی شدند که یکی از آنها به بیمارستان منتقل شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز خاطرنشان کرد: در حالیکه تیم سقز تا دقیقه ۸۰ بازی جلو بود، مربی تیم خرم‌آباد به دلیل نداشتن بازیکن ذخیره و در اعتراض به کادر داوری، بازیکنان خود را از زمین بیرون کشید و بازی ناتمام ماند.
وی گفت: به دلیل اینکه اعضای تیم خرم‌آباد در جلو بیمارستان سقز منتظر مداوای بازیکن مصدوم بودند، شایعه شده بود که هواداران تیم سقزی به بازیکنان تیم خرم‌آباد تیراندازی کرده و همه آنها مصدوم شده‌اند.

اخبار کذب با هدف امتیازگیری منتشر شده است

مسئول مسابقات فوتبال پایه کشور جریان تیراندازی در بازی طلایی پوشان خرم آباد با تیم سقز در لیگ برتر نوجوانان را رد کرد و در واکنش به انتشار خبر فوق گفت: متاسفانه اخبار کذب توسط بعضی عوامل سودجو در خصوص بازی فوتبال سقز و خرم آباد منتشر شده که واقعیت نداشته و بخاطر گرفتن امتیاز این اخبار را گسترش می دهند.

رضا عبدی در گفتگو با رسانه ها افزود: به راحتی می شود این خبر را راستی آزمایی کرد. با استعلام از نیروی انتظامی و بیمارستان های شهر سقز که ما این کار را انجام دادیم و اصلا متوجه شدیم که چنین چیزی نبوده است، فقط تکه سنگی از جانب سوی سکوها پرتاب شد و به سر بازیکن خورده و بازیکن مصدوم شده. هیچ مشکل دیگری نبوده و حتی درگیری بین عوامل یا بازیکنان نیز چه در جریان و یا پایان صورت نگرفته است.

وی خاطرنشان ساخت: امنیت کامل در شهر سقز برای برگزاری مسابقات حاکم است و قطعاً پیگیر منبع و دلیل انتشار این خبر کذب هستیم و قطعا با منبع انتشاردهنده آن برخورد قانونی می شود.

فواد حنفی مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری سقز ضمن تکذیب هرگونه برخورد و تیراندازی گفت: قطعا هدف از این کارهای غیراخلاقی و شایعات بی اساس، بدنام کردن تماشچیان و توهین به فرهنگ و تمدن چند هزارساله سقز است.

وی افزود: ناظر بازی در کنار زمین حضور داشته و شاهد تمام ماجرا بودن، همچنین فیلم کامل بازی جهت روشن شدن ابهامات به فدراسیون فوتبال ارسال گردیده است تا واقعیت ماجرا مشخص شود.

باید خاطرنشان ساخت رقابت جوانمردانه و گسترش اخلاق مداری، سخاوت، تعامل و ارتباطات فرهنگی باید از ویژگی های ورزشکاران و مربیان و اهداف مسابقات باشد، لذا هر گونه ادعای نادرست و یا جوسازی برای منفع شخصی یا گروهی بدور از اخلاق ورزشی و اجتماعی است که امید است شاهد تکرار اینگونه ادعاهای غیرواقعی در فوتبال نباشیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سایت خبری سقز رووداو | خبری | اجتماعی | کوردانه | اقتصادی | سیاسی | فرهنگی | گزارش | عناوین بین الملل