شما اینجا هستید
اخبار » سایه تنش بر سر تعاونی سهام عدالت سقز/ برکناری مدیرعامل تعاونی

سقزرووداو: پس از مباحث مطرح شده در فضای رسانه ای و شبکه های اجتماعی ابعاد اختلافات و تخلفات احتمالی در تعاونی سهام عدالت شهرستان سقز وارد فاز جدیدی شده است.

به گزارش سقزرووداو؛ براساس تصمیمات اتخاذ شده در آخرین نشست هیات مدیره شرکت تعاونی سهامی عدالت سقز، اسعد شاهی از سمت مدیرعاملی این تعاونی برکنار شده است.

مسائل مالی و اداری منشاء اختلافات

بررسی های میدانی، مطالعات اسناد و مکاتبات، اخبار رسیده به سقزرووداو حاکیست این اقدام در اعتراض به عملکرد وی و اختلاف بر سر نحوه هزینه کرد برخی اعتبارات اختصاص داده شده به تعاونی می باشد.

براین اساس نحوه برداشت و هزینه کرد مبالغ اختصاص داده شده به تعاونی (۲ فقره ۳۵ میلیون تومانی)، اختلاف بر سر برخی صورتجلسات و قولنامه ها و احتمال دستکاری آن، جذب نیرو و میزان هزینه های انجام شده از موارد اختلافی در این رابطه می باشد.

گفتنی است تشکیل تعاونی سهام عدالت مربوط به سال های اول ثبت نام و توزیع برگه های سهام عدالت بوده، اما از سال ۹۶ کلیه امورات بصورت اینترنتی و سامانه انجام شده و فعالیت این تعاونی ها متوقف و تقریبا تعطیل شده است.

از سوی دیگر اسعد شاهی در پاسخ به سقزرووداو در واکنش به برکناری وی از مدیرعاملی سهام عدالت سقز و مسائل مطرح شده گفت: من از چند ماه قبل استعفا داده ام و برداشت مبالغ اختصاص داده شده توسط بنده براساس کارکرد و با استناد به بیمه تامین اجتماعی بوده و بنده مجبور به انجام برخی امورات مربوط به تعاونی بوده ام، لذا این اتهامات را قبول ندارم.

وی افزود: درخواست بنده این است که مدارک و انبار را تحویل بگیرند تا بنده هم تکلیف خود را بدانم.

لزوم رسیدگی به مساله توسط دستگاه های مرتبط

اظهارات طرفین در حالیست که پرونده هایی در این رابطه در اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و دستگاه قضایی مطرح شده و استعلاماتی درخصوص موارد مطرح شده از بانک ها و ادارات مرتبط انجام شده، حال باید منتظر صدور رای در این رابطه باشیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سایت خبری سقز رووداو | خبری | اجتماعی | کوردانه | اقتصادی | سیاسی | فرهنگی | گزارش | عناوین بین الملل