شما اینجا هستید
اجتماعی » روابط عمومی ها به دوفضایی شدن جهان توجه کنند

در این نشست، کارشناسان روابط عمومی ادارات و دستگاه های اجرایی، پیرامون؛ تسریع در ساخت و اتمام فرودگاه سقز، ادامه عملیات بزرگراه های مسیر سقز- بوکان و سقز- بانه، کمبود منابع آبی، تبعات زیست محیطی قطع درختان، نبود میدان دام، ضرورت جمع آوری متکدیان و معتادان متجاهر، تکمیل دانشکده علوم و فنون، بزرگراه، توسعه مجتمع عالی سلامت، راه اندازی رشته های کارشناسی ارشد جدید در دانشگاه های پیام نور و آزاد، بازگشایی مرز سیف، ساختمان شماره ۲ فنی و حرفه ای، جذب شرکت های بزرگ سرمایه گذاری، نشست بررسی موانع توسعه شهرستان با حضور مراکز دانشگاهی و مسئولان و ارائه راهکار علمی، مناسب سازی شهر برای معلولان، اختصاص بیلبورد اطلاع رسانی، تجهیز بیمارستان شفا، خروج سریع دامداران از تازه آباد، افزایش فضای مطالعه و کتابخانه ای، اجرای برنامه های فقرزدایی و جلوگیری از خام فروشی معادن تاکید کردند.

فرماندار ویژه شهرستان سقز در این نشست با بیان اینکه، روابط عمومی ها، نماینده افکار عمومی و ارتباط گسترده ای با طیف های مختلف جامعه دارند از آنان خواست تا چالش ها، مشکلات و موانع بر سر راه توسعه شهرستان سقز را در این نشست، مطرح کنند.

جعفر توان با بیان اینکه بخشی از مشکلات در شهرستان سقز، مشکلات ارتباطی است، تصریح کرد: به اقناع نرسیدن مردم به دلیل عدم توضیح ناکافی مسئولان، عدم شفافیت در عملکرد و گفتار و عدم توضیح و استدلال کافی، گاها باعث پاره ای از مشکلات و در نتیجه عدم به وجود آمدن ارتباط صحیح شده است.

وی با عنوان اینکه مجموعه ادارات بایستی با تفکر سیستمی برای رفع مشکلات تلاش کنند ادامه داد: روابط عمومی های دستگاه های اجرایی هم باید با ساختار تفکر سیستمی جهت اطلاع رسانی گسترده و حل مشکلات تلاش نمایند.

 

حاشیه های جالب از زبان فرماندار:

ـ فرماندار ویژه سقز در این نشست به  مشکلات عدیده شهرستان سقز و وضعیت نامناسب آن حتی در مقایسه با سایر شهرستان های استان اشاره و گفت: مثلاً در بحث میزان برخورداری از راه اسفالته روستایی میزان برخورداری برخی شهرستان ها مثل دیواندره و بانه بالای ۶۰ درصد، میانگین استان بالای ۵۰ درصد اما میزان واقعی برخورداری سقز از راه اسفالت روستایی حدود ۳۳ درصد است.

تمامی روستاها و حتی کوخ های بانه گازرسانی شده اند اما هنوز ۱۸ روستای سقز گاز ندارد، ساخت دانشکده علوم و فنون سقز به بهانه های مختلف نیمه کاره مانده است ….

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سایت خبری سقز رووداو | خبری | اجتماعی | کوردانه | اقتصادی | سیاسی | فرهنگی | گزارش | عناوین بین الملل