شما اینجا هستید
اجتماعی » اقدامات تنش آفرین دانشگاه علوم پزشکی در سقز ادامه دارد/ سکوت عجیب مسئولان شهرستان!

در همین راستا در غیاب رئیس بیمارستان امام، مدیر خدمات پرستاری این بیمارستان که مخالف این اقدام بوده در سایه سکوت مسئولان شهرستان توسط دانشگاه علوم پزشکی برکنار شده است.

 

از سوی دیگر هنوز مرکز بهداشت سقز نیز رئیس ندارد و دانشگاه علوم‌ پزشکی بجای تعیین مدیران جدید برای مرکز بهداشت و بیمارستان امام، پرداخت مطالبات و معوقات و تجلیل از کادر درمان در ایام سخت کرونا، راه اندازی مجتمع عالی سلامت، جذب دستگاه های سنگ شکن کلیه و ام ار ای جدید، حل کمبود پزشکان متخصص در برخی رشته ها و… به اقدامات سلبی روی آورده که جای تاسف دارد.

 

باید تاکید کرد قرار بود سقز ۲ بیمارستان مجهز و مجزا داشته باشد نه اینکه براساس رویه غیرمنطقی مسئولان استانی، یکی در دیگری ادغام شود و عملا بیمارستان امام را از رده خارج نمایند.

 

در این میان سکوت مسئولان ارشد شهرستان مانند نماینده و فرماندار هم جای سوال دارد که باید ضمن دفاع صریح از حقوق مردم این منطقه، نباید اجازه ایجاد تنش و تحلیل رفتن توان کارشناسی و تخصصی کادر درمان را در این شرایط حساس بدهند.

 

به نظر می رسد ایجاد دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان سقز (همچون شهرستان هایی مانند کاشان) و استقلال آن از دانشگاه علوم پزشکی سنندج، تنها راه حل پیشرفت و توسعه بخش بهداشت و درمان شهرستان هایی مانند سقز و بانه می باشد.

  1. پسر سقز

    ضمن آرزوی سلامتی برای همگی همشهریان محترم شهرم ، بنده به شخصه این مسئله را لازم دانستم اعلام کنم که علاوه بر دفاع از حق وجود دانشکده در سقز که خود موجب خیر و استقلال شهر و ارتقای کیفیت خدمات خواهد شد ، در مورد انتقالی که در مقاله مرقوم نمودید بایستی کاملا دفاع کنم و بعنوان شهروند حق خود میدانم که ارائه خدمات سلامت در فضایی تمیز و استاندارد و با کادری خوش برخوردتر دریافت نمایم . این حق ماست که قربانی بازی های مسخره چند مدیر سطح پایین نباشیم که فقط جهت حفظ منافع شخصی و گروهی هر بار اقدام به شانتاژ خبری جهت جلوگیری از انتقال بخش های حساسی مثل زنان و زایمان به بیمارستانی مجهز و استاندارد مثل شفا میشوند. این افراد حتی حاضر نیستند بچه ی خودشون تو فضای غیر استریل و غیر استاندارد بیمارستان امام بدنیا بیاید اونوقت برای ما دایه عزیزتر از مادر شده اند. دیدگاه را درج بفرمایید ممنون

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سایت خبری سقز رووداو | خبری | اجتماعی | کوردانه | اقتصادی | سیاسی | فرهنگی | گزارش | عناوین بین الملل