شما اینجا هستید
اجتماعی » افتتاح و بازدید از چندین طرح و دانشکده وابسته به دانشگاه کوردستان/ باز هم سقز را به حساب نیاوردند

براساس اعلام رسانه ها، دکتر محمدتقی نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به همراه دکتر جمشید اسماعیلی مدیرکل طرح‌های عمرانی وزارت علوم به منظور بازدید از روند اجرای برخی طرح‌های عمرانی دانشگاهی در دست اجرا و افتتاح چندین پروژه دیگر به استان کردستان سفر کردند.

دکتر نظرپور و دکتر اسماعیلی در اولین روز سفر خود به همراه مسئولان دانشگاه کوردستان، امروز جمعه (۲۱ خردادماه) برای بررسی روند اجرای پروژه دانشکده صنعت و معدن دانشگاه کردستان واقع در شهر قروه و رفع مشکلات احتمالی، بخش‌های مختلف این پروژه را مورد بازد‌ید میدانی قرار دادند.

ساخت #دانشکده صنعت و معدن #قروه با ۵ هزار مترمربع زیربنا، از سال ۱۳۹۱ از محل اعتبارات ملی آغاز شده و هم‌اکنون با ۹۸% پیشرفت فیزیکی آماده #افتتاح در روزهای آینده است.

بر اساس اعلام دفتر طرح های عمرانی وزارت علوم، تا پایان سال ۱۳۹۹ از محل منابع ملی مبلغ ۱۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به این پروژه اعتبار تخصیص یافته است.
دکتر محمدتقی نظرپور ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این دانشکده از فعالیت‌های انجام شده قدردانی و تاکید کرد: رفع اشکالات موجود، به ویژه محوطه‌سازی، تاسیسات زیربنایی و تجهیز این طرح تسریع شود.

براساس اعلام روابط عمومی وزارت علوم، افتتاح زمین ورزشی روباز و سلف سرویس مجتمع خوابگاهی فرشتگان در شهر سنندج، افتتاح محوطه دانشکده منابع طبیعی دانشگاه کردستان، بازدید خوابگاه ۱۵ خرداد و خوابگاه پسران، بازدید از پروژه آزمایشگاه مرکزی و انبار مرکزی دانشگاه کردستان، بازدید از پروژه انتقال آب و در پایان جلسه با هیات رئیسه دانشگاه کردستان و بررسی مسائل و مشکلات مطروحه از جمله برنامه‌های سفر دو روزه معاون اداری، مالی و مدیریت منابع و مدیرکل طرح‌های عمرانی وزارت علوم به استان کردستان است.

نکته قابل توجه ادامه بی توجهی و تبعیض علیه شهرستان سقز است، با وجود صدور مجوز ساخت دانشکده علوم و فنون سقز در سال ۱۳۸۳، تاکنون این طرح حدود ۴۰ درصد پیشرفت داشته و عملا دومین شهرستان استان قربانی سیاسیکاری و دیدگاه های منفی، بی عدالتی، ضعف و بی تدبیری مسئولان شهرستانی و استانی، بهانه تراشی و….شده است در این میان سکوت نماینده مجلس و سایر مسئولان شهرستان و نخبگان‌ جای سوال دارد؟ بالاخره راز این همه تبعیض، کم توجهی و اعمال محرومیت و محدودیت علیه شهرستان سقز چیست؟

  1. ناشناس

    دانشگاه سیاسی جمع باید گردد …!.

  2. ناشناس

    دانشگاه سیاسی جمع باید گردد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سایت خبری سقز رووداو | خبری | اجتماعی | کوردانه | اقتصادی | سیاسی | فرهنگی | گزارش | عناوین بین الملل