شما اینجا هستید
اجتماعی » سرگردانی شهروندان برای دریافت نوبت تعویض پلاک/ وعده ۲ برابر شدن ظرفیت نوبت دهی

به گزارش خبرنگار اجتماعی سقزرووداو؛ برخی همشهریان اذعان داشتند که امکان رزرو نوبت در این سامانه برای شهروندان عادی وجود ندارد و وقتی در زمان تعیین شده به سامانه جهت رزرو نوبت مراجعه می کنند با پیام ظرفیت تکمیل شد یا امکان رزرو نوبت وجود ندارد، مواجه می شوند.

 

همیشه پای ربات و سودجویان در میان است

 

یکی دیگر از متقاضیان تعویض پلاک در این رابطه گفت: متاسفانه برخی از افراد یا کافی نت ها با ربات یا شگردهای خاصی به سرعت کل نوبت ها را رزرو کرده و مردم عادی کمتر امکان نوبت گیری اینترنتی را دارند.

 

خرید نوبت بین ۸۰ تا ۲۰۰ هزار تومان

 

وی افزود: سپس این افراد یا چند دلال، نوبت ها را با قیمت های ۸۰ تا ۲۰۰ هزار تومان به ما می فروشند.

یک متقاضی دیگر نیز گفت: الان چند روز است که بنده دنبال رزرو نوبت هستم و وکالتنامه تعویض پلاکم محدود است لذا مجبور شدم با ۸۰ هزار اضافی نوبت بخرم.
یک فروشنده خودرو هم با بیان اینکه سیستم نوبت‌دهی آنلاین تعویض پلاک یا درست کار نمی‌کند یا هر وقت که به آن مراجعه می‌کنیم پر است.
علی از مسئولان خواست این سیستم را عوض کرده و به سیستم سابق برگردانند و همان مراجعه حضوری بهتر می باشد.

 

بررسی ها نشان می دهد چند نفر جلو دفاتر تعویض پلاک، افرادی در بنگاه ها، دفاتر ثبت و….در رزرو غیرعادی این نوبت ها نقش دارند که برای گرم کردن بازار خود، شهروندان را به زحمت، گرفتاری و تحمیل هزینه های اضافی دچار کرده اند.

این اتفاقات در حالیست که شهروندان انتظار دارند یا جلو این بازار دلالی گرفته شود و یا شیوه بهتری برای نوبت گیری درنظر گرفته شود.

 

ظرفیت نوبت دهی مراکز سقز ۲ برابر می شود

 

یکی از مدیران دفاتر تعویض پلاک سقز در این رابطه گفت: خدمات دهی در کل کشور مشروط به دریافت نوبت از سامانه نوبت دهی می باشد، لذا مراکز شهرستانی در آن نقشی ندارند.
صالح زاده افزود: از ابتدای امسال و براساس تصمیمات کشوری، پرداخت مالیات قبل از نقل و انتقال خودروها الزامی می باشد سامانه قبل از نوبت دهی، به اشخاصی که به سامانه مراجعه می کنند، آنها را به سامانه جامع مالیاتی هدایت می کند تا ابتدا مالیات را پرداخت کرده و سپس نوبت را دریافت نموده و به مراکز مراجعه کنند.
وی افزود: ازدحام جمعیت نسبت به ماه های پایان سال قبلی، کمتر شده و نوبت گرفتن تا حدی راحت تر شده است.

صالح زاده با اشاره به پیگیری های انجام شده جهت حل مشکل نوبت گیری گفت: طبق وعده های داده شده قرار است از چهاردهم فروردین امسال، ظرفیت نوبت دهی ۲ مرکز تعویض پلاک سقز، ۲ برابر شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سایت خبری سقز رووداو | خبری | اجتماعی | کوردانه | اقتصادی | سیاسی | فرهنگی | گزارش | عناوین بین الملل