شما اینجا هستید
اجتماعی » شما را نمیدانم، ولی ما دیگر خستە شده‌ایم آقای نماینده! / نریمان رندانی*

گرچه با توجه به شرایط موجود باوری بە ایجاد تغییر و تحولاتی مناسب و معنادار از جانب نمایندە مجلس در شرایط فعلی را ندارم، اما بنابر دیدن مشکلات جامعه خواستم چند خطی بنویسم شاید مورد توجه قرار گرفت.

 

ابتدا یک فلش بک بزنیم بە دوران انتخابات، کیست کە نداند اگر ناتوانی و تخلفات برخی نمایندگان ادوار پیشین و اطرافیانشان نبود، اگر قهر سیاسی روشنفکران و سایر دلسوزان و رد صلاحیت افراد محبوب و کاربلد و درستکار و خوشنام و ده ها دلیل کوچک و بزرگ دیگر نبود، شاید هیچ وقت شما را نه تنها در چنین منصبی نمی‌دیدیم.

 

انصافا خودتان نیز از این همه روستاگردی و بازدید از پروژه‌های نیمەتمام خسته نشده‌اید؟ بزرگوار باور کنید تمام این کارها هزینە دارد، ما کە نمی‌دانیم دقیقا تشریفات و بنزین و استهلاک حمل و نقل تان در سفرها چقدر است کە باید از بیت المال پرداخت شود،اما با این قیمت‌های نجومی حتما پول کمی نخواهد بود.

باور کنید بسیاری از دردها و کمبودها مشترک هستند و خیلی‌ها را می توان با تلفنی جویا شد. امیدوارم این سفر و بازدیدها تنها به نیت خدمت باشد بە خلق نە مانور مردمی بودن!

 

انصافا جدا از اظهارنظرهای عجیب و نابجا در چند مسأله مثل کولبران که خالی از حواشی نیز نبودند، در مدت این دو سال چند نطق خوب و عامە پسند داشتە‌اید؟ چند توئیت جنجالی و بحث برانگیز و افشاگرانە؟ چند تذکر و نامه‌نگاری منجر به نتیجه؟ چند وزیر را برای افتتاح پروژه‌های مهم دعوت کرده‌اید؟ در کمیسیون صنایع چه تلاشی برای بهبود صنعت و معدن داشته‌اید؟ بگویید شاید ما هم بدانیم!

 

راستش رو بخواهید بسیاری از شهروندان و از جمله خود من، خیلی زودتر از اینها از شما نا امید شده بودیم، این را هم می‌دانیم که چقدر سعه صدر پایینی دارید و کمتر انتقادپذیر.

همچنین می‌دانیم تا چە اندازە دچار خودفراموشی شده‌اید و حتی همکارانتان را در آ.پ با کلی رنج بی شمار از یاد برده‌اید.

 

در آخر؛

یادمان باشد از کارگر تا وزیر و بالاترش اگر عمری باقی بماند باید بە میان مردم برگردد، کار خوب آنکس کرد کە با سربالا و وجدانی آسودە بە میان مردم و همشهریانش بازگشت.

*فعال مدنی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سایت خبری سقز رووداو | خبری | اجتماعی | کوردانه | اقتصادی | سیاسی | فرهنگی | گزارش | عناوین بین الملل