شما اینجا هستید
اجتماعی » معرفی برترین های هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان

به گزارش خبرگزاری ها؛ ۱۵ اثر در بخش مسابقه داخلی و دگرگونه‌های اجرایی، ۳ اثر در بخش مسابقه بین‌الملل و ۷ اثر خارجی نیز در همین بخش از ۲۱ تا ۲۵ مهرماه برای مخاطبان در ۴ نقطه مریوان به نمایش درآمدند.

براساس رای هیات داوران آثار و نفرات برتر به شرح زیر معرفی شدند:

آثار برتر بخش موسیقی

براساس رای هیات داوران، دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به فرید نوایی آهنگساز نمایش جنگ و صلح اهدا شد.

طراحی فضای نمایشی

هیات داوران دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی را به امیر امینی طراح فضای نمایش بوی سیب تازه طعم مرگ می‌دهد، اهدا کردند.

بازیگری زن

در بخش بازیگری زن، دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به آرزو علی‌پور برای بازی در نمایش بوی سیب تازه طعم مرگ می‌دهد، اهدا شد.

بازیگری مرد

در بخش بازیگری مرد، هیات داوران، دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی را به فابریس دومینیسی برای بازی در نمایش بانانا اوراما از آلمان-کانادا اهدا کردند.

طرح و ایده

در بخش طرح و ایده دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به میثم یوسفی برای نگارش طرح و ایده نمایش جنگ و صلح، تقدیم شد.

کارگردانی

در اساس رای هیات داوران، دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به افشین خدری برای کارگردانی نمایش زمین، تقدیم شد.

جایزه بزرگ

هیات داوران در بخش جایزه بزرگ، گروه نمایش زمین از ایران را حائز دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی شناختند.

داوران بخش مسابقه و دگرگونه‌های اجرایی این رویداد هنری رحمت امینی، رحمان هوشیاری و سروش جمشیدی و بخش مسابقه بین‌الملل هم، مرضیه برومند از ایران، ابرو گولداک از ترکیه و گوران علی‌کریم از اقلیم کوردستان بودند که تجلیل شدند.

در این دوره جدا از برگزیدگان جشنواره، از سامان خلیلیان، از هنرمندان و مدیران برجسته تئاتر کشور، حیدر رضایی از هنرمندان با سابقه و خلاق تئاتر خیابانی و سید سوران حسینی از هنرمندان جوان و پرتلاش این حوزه تجلیل به عمل آمد.

همچنین جایزه ویژه و مستقل مردمی برای پرداختن به موضوع محیط‌ زیست و مسئولیت‌پذیری اجتماعی و حضور فعال و پویا و همیاری با سایر گروه نمایشی و کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی همراه با جایزه نقدی و لوح تقدیر به بهنام کاوه کارگردان «آخرین صید یک مرد ماهی خوار» از آبادان اهدا شد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سایت خبری سقز رووداو | خبری | اجتماعی | کوردانه | اقتصادی | سیاسی | فرهنگی | گزارش | عناوین بین الملل