شما اینجا هستید
اجتماعی » نفرات برتر جشنواره منطقه ای خوشنویسی سقز معرفی شدند

نخستین دوسالانه منطقه ای خوشنویسی سیاه مشق (یادواره امیر الکتاب) سقز با معرفی نفرات برگزیده این جشنواره به ایستگاه پایانی رسید.

به گزارش سقزرووداو؛ آیین اختتامیه نخستین دوسالانه منطقه ای خوشنویسی سیاه مشق (یادواره امیر الکتاب) شامگاه جمعه (١٠ اسفند) با حضور جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان خوشنویسی، مسئولان و اقشار مختلف مردم در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد سقز برگزار شد.

براساس آرای داوران، در بخش خوشنویسی شکسته رتبه سوم شامل تندیس جشنواره و جایزه نقدی به بابک برزه ای از کرمانشاه و رتبه دوم شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی مشترکا به مصطفی کریم نژاد از بیجار و خالد عزیزی از سقز تعلق گرفت.

هیئت داوران این جشنواره تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی رتبه اول بخش خوشنویسی شکسته را فرزاد حامدی از سقز اهدا کرد.

در بخش نستعلیق نیز با توجه به کثرت و کیفیت آثار علاوه بر انتخاب نفرات برتر، بهروز مخلص از بانه و سعدی امیری از سنندج را شایسته تقدیر دانست و جایزه نقدی و لوح تقدیر جشنواره به آنها تقدیم کرد.

هیئت داوران مختار فریدون پور از سنندج و اردشیر وکیلی از کرمانشاه را به ترتیب نفرات سوم و دوم بخش خوشنویسی نستعلیق  معرفی کرد و تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به آنها تعلق گرفت.

رتبه اول بخش نستعلیق مشترکا به مصطفی تاجیان و مهدی غفوری از همدان تعلق گرفت و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی جشنواره به وی اهدا شد.

در بخش گرایش های نوین به دلیل اینکه تعداد کم آثار، رحمان غلامی و هادی هنردوست شایسته تقدیر شناخته شدند.

نخستین دوسالانه خوشنویسی سیاه مشق (یادواره امیر الکتاب) با حضور اساتید برجسته و نام آشنای عرصه خوشنویسی کشور از جمله عطاالله سرمدی، یادگار خیام، سعید زمزیا، محمد صابر صابر، امجد افتخار، صدیق غلامی، حسن انجمن، حافظ رنجبر و صابر میکائیلی در روزهای ٩ و ١٠ اسفند در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سقز برگزار شد.

دبیر این جشنواره هیوا حاجی محمدی و دبیر اجرایی آن برعهده فخرالدین علی نژاد استاد خوشنویسی سقزی بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سایت خبری سقز رووداو | خبری | اجتماعی | کوردانه | اقتصادی | سیاسی | فرهنگی | گزارش | عناوین بین الملل