شما اینجا هستید
اجتماعی » همستر کامبت دلمشغولی شهروندان به امید پول دار شدن

به گزارش سقزرووداو به نقل از یورونیوز؛ این بازی به سرعت هواداران بسیاری را به خود جذب کرد. حساب کاربری این بازی در شبکه اجتماعی ایکس از ماه مارس سال جاری راه‌اندازی شده و تا روز ششم ژوئن بیش از ۵.۸ میلیون دنبال‌کننده کسب کرده است. همچنین بنابر پستی که این صفحه روز چهارشنبه پنجم ژوئن منتشر کرده، همچنین کانال تلگرامی رسمی که به اطلاع‌رسانی این بازی اختصاص دارد تا لحظه تنظیم این گزارش نزدیک به ۲۸ میلیون کاربر دارد.

به جرات می‌توان گفت که مهم‌ترین عامل محبوبیت این بازی امکان درآمدزایی است. به ویژه باتوجه به وضعیت اقتصادی کنونی ایران، این بازی در نظر برخی از کاربران می‌تواند همچون کورسویی برای دست‌یابی به رویای یک‌شبه ثروتمند شدن جلوه کند.

«همستر کامبت» به کاربرانش متعهد شده که در آینده‌ای نزدیک می‌توانند سکه‌هایی را که در طول بازی به‌دست آوردند، به فروش رسانده و یا به رمز‌ارز دیگری تبدیل کنند. کاربران همچنین می‌توانند کیف پول دیجیتال خود را به این بازی متصل کنند.

یکی دیگر از عناصر هیجان‌انگیز این بازی برای کاربران، سکه‌های اولیه رایگان است. کاربران با پیوستن به کانال تلگرام این بازی با طی مراحل ساده‌ای می‌توانند تعداد از پیش تعیین‌شده‌ای توکن دریافت کنند.

چندین نگرانی اصلی در مورد این بازی وجود دارد. به دلیل استفاده این‌بازی از پلاتفرم تلگرام، نگرانی‌هایی مبنی بر امنیت اطلاعات و حریم خصوصی کاربران در این بازی مطرح است.

همچنین برخی منتقدان احتمال تبدیل شدن این بازی به یک «طرح پانزی» را مطرح می‌کنند که در آن سود سرمایه‌گذاران از طریق جذب سرمایه‌گذاران جدید تامین می‌شود.

لازم به ذکر است که هنوز نمی‌توان چه در مورد سوددهی و چه در رابطه با احتمال کلاهبرداری از طریق این بازی اظهار نظر کرد و باید منتظر رویدادهای بعدی و به‌روزرسانی‌ها باشیم.

با این حال شاید به یاد آوردن شعری از سعدی شیرازی بی‌مناسبت نباشد:

گنج خواهی در طلب رنجی ببر
خرمنی می‌بایدت تخمی بکار

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سایت خبری سقز رووداو | خبری | اجتماعی | کوردانه | اقتصادی | سیاسی | فرهنگی | گزارش | عناوین بین الملل