تعداد زیادی از شهروندان سقزی طی تماس و یا با ارسال پیام هایی به سقزرووداو از عدم ارسال به موقع مرسوله های پستی اظهار گله مندی نموده و اظهار می دارند: با اینکه هزینه بسته های پستی جهت تحویل به آدرس مورد نظر را پرداخت نموده، اما در زمان مقرر به آنها تحویل داده نشده و نهایتا مجبور شدند که خود به اداره پست مراجعه و آن را تحویل بگیرند،البته در بسیاری موارد مامورین پست تا ساعت ۱۳ در اداره حضور ندارند، لذا این مشکلات باعث نارضایتی آنها شده و خواستار رفع این مشکل شده اند.
🔸خبرنگار سقزرووداو برای پیگیری موضوع با رئیس اداره پست سقز تماس گرفت که وی در این خصوص گفت: با توجه به بازنشستگی تعداد زیادی از کارکنان این نهاد با کمبود شدید نیرو جهت خدمت رسانی و ارسال به موقع مرسوله ها مواجه هستیم؛ برای رفع این مشکل مکاتباتی با نهادهای فرادست، فرمانداری و نماینده مجلس انجام شده که امید است، با بکارگیری چند نفر نیرو بتوان این مشکل، که از درخواست های بحق شهروندان بوده، را رفع نماییم.
فرهادی با اشاره به چند برابر شدن حجم مرسوله های پستی و خرید های اینترنتی شهروندان طی ۲ سال اخیر و لزوم دقت و مسئولیت پذیری بیشتر پست جهت تحویل آنها، گفت: عملا این نهاد علیرغم حجم کاری زیاد با تعداد کم نیرو مواجه شده که بعضی مواقع همکاران تا ساعت ۸ شب نیز مشغول انجام وظیفه و خدمات رسانی هستند.
وی بیان داشت: گاها با توجه به ارسال پیامک کد رهگیری به شهروندان مبنی بر اینکه کالا یا مرسوله تحویل پست داده شده شهروندان به اداره مراجعه نموده و برای اینکه مرسوله هنوز نرسیده اعتراض دارند، اما ارسال چنین پیام هایی، بدین معناست که مرسوله از مبدا تحویل پست داده شده و تا مقصد چند روز زمان می برد و بعد از آن مرسوله ها توسط پست در سقز دریافت و در آدرس مدنظر تحویل داده می شود
فرهادی با اشاره به موارد فوق و تلاش جدی کارکنان پست برای توزیع مرسوله ها از شهروندان خواست در این خصوص صبور باشند.
ـ کوثر ویس مرادی
- سقز رووداو
- کد خبر 14006
- بدون نظر
- پرینت