یکی از مهندسان مطلع در این رابطه به سقزرووداو گفت: اصولا پس از زیرسازی مناسب، باید ۲ لایه اسفالت انجام شود که لایه اول ضخیم و لایه دوم ۲ سانتیمتری و ضدآب است.
وی افزود: در طرح مذکور لایه اول انجام و مسیر خط کشی و زیر بار ترافیک رفت، اما لایه دوم انجام نشده، لذا عمر مفید این اسفالت بسیار کم خواهد بود.
این مهندس ضمن تقدیر از تسریع و زحمات انجام شده توسط نهادهای متولی و پیمانکار طرح، خواستار رعایت اصول مهندسی و فنی در اجرای پروژه فوق برای استفاده بهینه و مناسب از آن و جلوگیری از خرابی کوتاه مدت جاده شد.
سقزرووداو چند بار با رئیس اداره راهداری جهت بررسی موضوع تماس گرفت، اما متاسفانه امکان برقراری گفتگو حاصل نشد، با این حال پیمانکار با تبیین ابعاد این طرح گفت: این طرح علیرغم کمبود شدید اعتبارات اما بدلیل ضرورت با حمایت ادارات مرتبط شهرستان به سرانجام رسید.
وی افزود: لایه اسفالت انجام شده ضخیم و مقاومت لازم را دارد، اما در صورت داشتن اعتبار، اگر لایه دوم آن انجام شود بهتر است.
- سقز رووداو
- کد خبر 14382
- بدون نظر
- پرینت