به عنوان مثال از وروی سقز- بانه تا میدان زندان ۹ الی ۱۰ مورد دست انداز غیر استاندارد در یک لاین بلوار ایجاد نموده اند. معلومنیست این اقدام بر طبق کدام اصول فنی، کارشناسی و مهندسی است که در سقز انجام می شود؟
کجای ایران در حدود ۱ کیلومتر ۱۰ سرعتگیر در بلوار اصلی شهر ایجاد نموده اند که سقز دومی باشد.
نهادهای مربوطه بجای اقدامات غیر تخصصی و غیرکارشناسی بهتر است به فکر رفع علل اصلی حوادث و استفاده از روش های نوین علمی در بحث ترافیک باشند نه هر جا دلشان خواست سرعتگیرهایی ایجاد کنند که موجب ایجاد خسارات به خودروها شود که در شرایط کنونی با توجه به افزایش سرسام آور قطعات خودرو با ایجاد کوچکترین مشکل برای هر ماشینی، کمتر از یک میلیون تومان خسارات برای راننده آب نمی خورد.
آیا به این فکر کرده اید که در زمان حوادث همین سرعتگیر شما ممکن است، باعث تاخیر در رسیدن عوامل امدادی و از دست رفتن جان انسان ها شود؟ چه کسی در برابر این اقدامات غیر کارشناسی مسئول و پاسخگوست؟
جالب تر آنکه در سقز در محل هایی مانند چهارراه دادگستری در زیر چراغ قرمز، سرعتگیر ایجاد کرده اند. آیا واقعا این با اصول فنی جور در می آید؟
لذا از شورای ترافیک شهرستان انتظار می رود، دلیل کارشناسی و تخصصی مصوبه ای که براساس آن در حدود یک کیلومتر حدود ۱۰ سرعتگیر غیر استاندارد ایجاد کرده اند برای افکار عمومی تشریح نمایند!
توصیه می گردد که شورای ترافیک حداقل نحوه ایجاد سرعتکاه های استاندارد را مطالعه و اجرایی نموده، لذا از ایجاد دست انداز و سرعتگیر غیر اصولی خودداری کنند.
#سقزرووداو
🆔 @saqqezrudaw
- سقز رووداو
- کد خبر 14664
- بدون نظر
- پرینت