شما اینجا هستید
اجتماعی » نظرات شهروندان؛

🔸سلام خسته نباشید

سالن انتظار اتاق عمل بیمارستان امام فاقد هر گونه صندلی برای همراهان است وافراد مسن باید روی زمین بشینن وواقعا هزینه زیادی نداره، چن ردیف صندلی گذاشتن لطفا از طریق کانالتون پیگیری کنید.

 

🔸با عرض سلام

ببخشید یه سوال داشتم خدمتتون

در موردزمین های تعاونی پشت شهرک دانشگاه آیا طبق وعده فرماندار در آخرین جلسه کمیته تطبیق در فرمانداری توافق جدیدی با خانواده عبد شده و مشکل جواز اون زمین ها حل شده یا نه؟ امکان داره یه پیگیری بفرمایید.

شرمنده مزاحم شدم کسی رو سراغ نداریم بهتر از شما درد ما رو پیگیری کنه

 

🔸با سلام خدمت کانال مردمی روداو؛

این رسانهدخیلی مسائل و مشکلات شهر و مردم رو مطرح می کنند جدا از اینکه گوش برخی مسئولان بدهکار نیست. کم کاری و سهل انگاری فرماندار و شهردار و …. همه به کنار . مانده ایم اعضای شورای شهر که با ادعا و بوق و کرنا آمدند و از اعضای همین شهر بودن واقعا وجدانشان بدرد نمیاد از عملکرد ۲ ساله شان که به پایان رسید؟ یعنی هدف از اینکه  عضویت در شورا فقط منافع شخصی بود و کاری برای مردم نکردید خدایی آسوده اید؟

 

🔸با سلام خدمت اقای رحیمی نماینده سقز و بانه

آیا مردم به شما رای داده اند که پیگیرمشکلات مردم باشید و یقه مدیران ضعیف را بگیرید و برای جذب بودجه بیشتر تلاش کنید یا اینکه در جلسات حزبی  شرکت کنید؟! آیا بهتر نبود با وزیران برای منافع عمومی و توسعه حوزه انتخابیه شرکت می کردید؟

اقای رحیمی شما هزینه دفتر از مجلس می گیرید و یک سال است در سقز دفتر جمع مرده اید؟

 

🔸سلام

خدایی حق روستای گلتپه به عنوان بزرگ ترین روستای سقز، بعد از کهریزه حومه شهر است، که به عنوان شهر معرفی شود ولی چند سال قول دادند و هیچ اقدامی نکردند همین الان هم خودتون بررسی کنید چند برابر برخی شهرها، جمعیت دارد؟

 

▫️ انتشار انتقادات و نظرات مخاطبان به معنای تایید یا رد آن توسط #سقزرووداو نیست.

 

🔺 شما هم می توانید درخواست ها، انتقادات و پیشنهادات خود را به آدرس زیر بفرستید:

@kurdrudaw98

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سایت خبری سقز رووداو | خبری | اجتماعی | کوردانه | اقتصادی | سیاسی | فرهنگی | گزارش | عناوین بین الملل