شما اینجا هستید
اجتماعی » روابط عمومی ادارات باید به ابر روابط عمومی تبدیل شوند

یک نویسنده و کارشناس ارشد ارتباطات در نشست کتابخوان ویژه معرفی کتاب های ارتباطات گفت: ابر روابط عمومی یعنی، تسلط کارشناسان و متصدیان روابط عمومی به مهارت های اطلاع رسانی، تولید محتوا و افزایش مهارت های ارتباطی.
به گزارش سقزرووداو؛ ابراهیم محمدحسینی اظهار داشت: آشنایی با قواعد جهانی آنلاین نویسی، آشنایی با انواع روزنامه نگاری جایگزین، موبایلی، مشارکتی، چند رسانه ای، شبکه ای، شهروندی، آنلاین و ویکی از دیگر ضرورت هایی است که کارشناسان روابط عمومی ادارات باید به آن توجه کنند.

این روزنامه نگار با بیان اینکه، خبرگزاری های پیشرو، خبرنگاران خود را به جعبه ابزار روزنامه نگاری موبایلی مجهز می کنند، تصریح کرد: مسئولان در استان کردستان و شهرستان سقز نیز باید کارشناسان و روابط عمومی های ادارات را به این ابزارها مجهز کنند و این هزینه ها توسط دستگاه پرداخت شود.

کارشناس روابط عمومی فرمانداری سقز با عنوان اینکه، در عصر اطلاعات و زیست بوم جدید رسانه ای قرار گرفته ایم، عنوان کرد: وظیفه متصدیان روابط عمومی ها در این زیست بوم شبکه ای، استفاده از ظرفیت های شهروندان است تا بخشی از دغدغدهای مردم به سیاست سازمان تبدیل شود.

محمد حسینی با تشریح کتاب هفت جلدی روزنامه نگاری جدید، تصریح کرد: روابط عمومی ادارات فقط نبایستی به رسانه های جریان اصلی توجه کنند بلکه بایستی از رسانه های جایگزین و شهروندی که با عنوان های روزنامه نگاری توزیعی، جماعتی، خودگردان مشهور است ، بهره بگیرند.

این فعال حوزه رسانه با اشاره به تغییرات تکنولوژیک و تغییر در الگوی خوانش رسانه ای مخاطبان و تغییر ذائقه، عنوان کرد: استفاده از تاکتیک و تکنیک های روزنامه نگاری بایستی مد نظر فعالان عرصه ارتباطت به ویژه روابط عمومی دستگاه های اجرایی باشد.

وی در ادامه یادآور شد: در شهرستان سقز در گرامیداشت هفته روابط عمومی ۴ برنامه؛ سمینار آموزشی بررسی اخبار جعلی و راهکارهای مواجهه با آن، نشست کارشناسان و متصدیان روابط عمومی با فرماندار، بازدید مشترک اصحاب رسانه و روابط عمومی ادارات از شهرک صنعتی و دیدار با تولید کنندگان و نشست کتابخوان برگزار شد.

وی ادامه داد: آئین تقدیر از کارشناسان و متصدیان روابط عمومی های ادارات و تجلیل از روابط عمومی های برتر و تشکیل شورای مشورتی روابط عمومی نیز تا پایان هفته برگزار می شود

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

سایت خبری سقز رووداو | خبری | اجتماعی | کوردانه | اقتصادی | سیاسی | فرهنگی | گزارش | عناوین بین الملل